Pirkumu noteikumi

Preces iespējams pasūtīt:
-izmantojot  "iepirkumu grozu"  
 mājās lapā  bebis.lv
-veicot pasūtījumu pa tālruni +371 67807047 vai +371 67614094
-rakstot uz  e-pasta adresi : bebis@bebis.lv
-izmantojot čatu mājas lapā bebis.lv
Gan mūsu gan Jūsu ērtībai lūdzam norādīt Jūsu elektroniskā  pasta adresi (e-mail ) - parasti visa informācija, kas saistīta ar pasūtījumu, tiek nosūtīta Jums
uz norādīto e-pasta adresi.
Kā noformēt pasūtījumu online veikalā:
* izvēlieties preci
* uzspiediet  " ielikt grozā "  
* tāpat Jūs varat  ielikt  grozā arī citas preces
* pirkuma groza saturu var apskatīties un  rediģēt, uzspiežot  "skatīt grozu"  lapas labajā augšējā stūrī
* uzspiežot " noformēt pirkumu" Jūs pāriesiet pie pasūtījuma veidlapas . Lūdzam to aizpildīt , varat arī ierakstīt  savus jautājumus un papildinformāciju ( lauciņā 4.solī) . Pēc tam nospiediet "apstiprināt pasūtījumu". Ja pasūtījums ir noformēts darba laikā ( pirmdienās - piektdienās 9.00-18.00 ), centīsimies atbildēt nekavējoties.
Lūdzam ņemt vērā , ka piedāvātajam sortimentam ir informatīvs raksturs, tas var neatspoguļot preces pieejami konkrētajā brīdī.
Preču aprakstiem un bildēm ir informatīva nozīme , Preču attēli paredzēti tikai ilustratīviem nolūkiem un ir tikai piemēri (dažām pozīcijām krāsas var atšķirties, par ko informēsim pēc pasūtījuma saņemšanas). Parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas, kurus tas ir tiesīgs veikt bez iepriekšēja brīdinājuma.Oriģinālo produktu krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas un/vai jebkādas citas īpašības savu vizuālo īpatnību dēļ var izskatīties atšķirīgi nekā realitātē, tāpēc lūdzam vadīties pēc preču aprakstos norādītajām preču īpašībām. Pircējam ir ieteicams izlasīt preces aprakstu vai noskaidrot preces īpatnības pie pārdevēja pirms veicot pasūtījumu. Ja iepriekš nav saskaņots, preču krāsa tiek nosūtīta nejauši.
Pēc pasūtījuma saņemšanas mūsu speciālists sazināsies ar Jums, lai precizētu ērtāko piegādes vietu un laiku.
Ja pasūtījuma kopsumma nepārsniedz 5,00 EUR, tiek piemērota papildus pasūtījuma noformēšanas maksa 1.00 EUR ar PVN (komisija par mazo pasūtījumu). Komisija netiek piemērota, ja preci saņem un apmaksā veikalā.
Interneta veikalam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja pieejamo preču summa ir mazāk par 10,00 EUR.
Interneta veikala darba laiks ir darba dienās ( no pirmdienas līdz piektdienai ) no 9:00 līdz 18:00 .
Preču cena un piegāde ( saņemšana) :
Visas preču cenas ir norādītas EURO (EUR) ,  ieskaitot Pievienotās Vērtības Nodokli 21% vai 12% apmērā. 
Preču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.
Akcijas preču skaits ierobežots . Akcijas precēm citas atlaides nepiemēro. Akcijas piedāvājums spēkā , kamēr prece ir pieejama noliktavā vai veikalā.
 
Preces saņemšanas ( piegādes ) termiņš ir atkarīgs no preces pieejamības noliktavā un var sastādīt no vienas dienas līdz vairākiem mēnešiem.
Ja prece ir pieejama noliktavā , tad tās piegādes termiņš ir līdz 3 darba dienām, skaitot no :
* maksājuma saņemšanas brīža bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids ir pārskaitījums;
* pirkuma apstiprināšanas brīža, ja izvēlētais un iespējamais apmaksas veids ir skaidrā naudā.
Preču saņemšanas (piegādes ) termiņš var tikt pagarināts atkarībā no piegādātāja īpašiem noteikumiem un preces pieejamības noliktavā.
Jūs varat neizmantot pakalpojumu "piegāde" un saņemt preces mūsu veikala/noliktavā "BĒBIS" pēc adreses Mārupes 8b, Rīga ( karte)
Pasūtītas preces tiks pierezervētas 3 darba dienas. Ja pasūtījums netiek apmaksāts šajās dienās, rezervētās preces atgriežas noliktavā, ja vien ar pircēju nav panākta cita vienošanās.
Piegādes maksa  ir atkarīga no preču svara, gabarītiem un saņemšanas vietas attāluma .
Vislētākais preces piegādes veids ir tās saņemšana mūsu veikalā - noliktavā Rīgā , Mārupes ielā 8d . Tad piegādes izdevumi ir nulle .
Sīkāk par piegādes cenām un noteikumiem varat uzzināt sadaļā Preču saņemšana/piegāde  vai zvanot mūsu menedžeriem pa tālr. nr. 67807047 /  rakstot uz e-pastu bebis@bebis.lv 
Lūdzu ņemiet vērā: ja piegādi veic DPD  kurjers, tad piegādes dienā no rīta tiek izsūtīta īsziņa ar konkrētu laika intervālu, cikos ieradīsies kurjers vai īsziņa ar PIN kodu, lai saņemtu sūtījumu DPD Pickup tīklā (DPD Paku Skapis). Ja saņēmējs zina, ka nebūs uz vietas, viņš var nomainīt piegādes vietu / laiku (pārceļas uz nākošo darba dienu). Katra atkārtotā piegāde un atgriešana ir maksas pakalpojums! 
 
Pasūtījuma apmaksa
Saņemot pasūtījumu veikalā, par to var norēķināties gan skaidrā naudā , gan ar maksājumu kartēm ( Mastercard , Visa , Maestro ) . Piegādēm ar kurjeru vienīgais apmaksas veids ir priekšmaksa ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz piestādītā rēķina.
Mūsu bankas rekvizīti :
"GLOSK " SIA  LV40003679714
AS "SEB banka"  UNLALV2X, konta nr. LV86UNLA0050004340829
 
Lojalitātes (bonusa) punkti:
1) konkrēto preču iegādi, punktu skaits ir norādīts preces aprakstā;
2) par pirkumiem vērtībā virs 30,00 EUR tiek piešķirts līdzvērtīgs punktu skaits, noapaļot pirkuma summu līdz veselajam skaitlim ( pirkums 30,20 EUR=30 bonusa punkti). Atgriezuma vai atteikuma gadījumā bonusa punkti netiek atgriezti Lietotāja kontā;
3) lojalitātes (bonusa) punkti var tikt piešķirti arī citos gadījumos pēc tīmekļa vietnes administratora ieskatiem.
Reģistrētais lietotājs var uzkrāt Lojalitātes (bonusa) punktus un izmantot tos preču iegādei, izmantojot tīmekļa vietni bebis.lv saskaņā ar tās noteikumiem. Lojalitātes (bonusa) punkti kontam tiek ieskaitīti ne vēlāk kā 7 darba dienu laikā pēc noteikumos norādīto darbību veikšanas. Sakrātie Lojalitātes (bonusa) punkti netiek apmainīti pret naudu. Lietotājs var iegādāties preci ar Lojalitātes (bonusa) punktiem, sedzot simts procentus no preces vērtības. Konkrētas preces vērtība Lojalitātes (bonusas) punktos ir norādīta tīmekļa vietnē bebis.lv. Tīmekļa vietnes īpašniekam (pārdevējam) ir tiesības vienpusēji, neinformējot Lietotāju, mainīt preces vērtību Lojalitātes (bonusa) punktos. Uzkrātos Lojalitātes (bonusas) punktus var izmantot, norādot vēlamo skaitu pasūtījuma noformēšanas brīdī. Uzkrāto Lojalitātes (bonusas) punktu atlikumu Lietotājs var pārbaudīt savā kontā. Uzkrātie Lojalitātes (bonusas) punkti ir spēkā uz nenoteiktu laiku līdz brīdim, kad tiks norādīts citādi. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji un bez iepriekšēja brīdinājuma atteikt Lietotājam pieeju Lojalitātes (bonusa) punktiem, ja ir pamatotas aizdomas par jebkādu Lietotāja negodīgumu Lojālitātes programmā (ieskaitot, bet ne tikai, tehnisku vai citu lojalitātes punktu manipulāciju u.c.).Pilnīga un detalizēta informācija par Lojalitātes programmas punktiem tiek sniegta pa e-pastu bebis@bebis.lv. Tīmekļa vietnes bebis.lv īpašnieks patur tiesības pārskatīt Lojalitātes (bonusas) punktu piešķiršanu vai mainīt to noteikumus jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Lojalitātes (bonusa) punktu programmas sākas 2020.gada 25.maijā.
 
Pretenziju piestādīšanas termiņš :
Saskaņā ar LR likumdošanu pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem  var pieteikt divu gadu laikā no preces iegādes dienas. Jūsu pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti  tiks risinātas saskaņā ar "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma"  prasībām.
Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar izstrādājuma lietošanas instrukciju. Pārdevējs neatbild par preces trūkumiem, ja bojājumi radušies preces nepareizas lietošanas vai nevērīgas uzglabāšanas rezultātā, prece jau tikusi atvērta un remontēta citā uzņēmumā, prece ir mehāniski bojāta, bojājums radies pārsprieguma, ūdens vai uguns bojājumu vai citu no ražotāja neatkarīgu apstākļu rezultātā, nav saglabāts preces pirkuma čeks vai rēķins.Preces ražotājs vai pārdevējs nenes atbildību par lietotāja nekorektas rīcības rezultātā radītām sekām.
Pretenzijas par preces neatbilstību nav attiecināmi uz preces distošām detaļām , dabīgo nolietojumu ,  papildus piederumiem (aksesuāriem),
barošanas elementiem ( baterijas, akumulatori) un citiem piederumiem ar ieronbežoto  resursu .
Lūdzam ievērot, ka jebkura produkta lietošana nozīmē, ka patērētājam ir atbilstošas ​​zināšanas par priekšmetu un tā īpašībām. Analfabēti, nemācīti cilvēki, kā arī personas ar garīga vai fiziskā rakstura traucējumiem var lietot produktus tikai pēc rūpīgas instruktāžas un / vai aizbildņa uzraudzībā.
Lūdzu ņemiet vērā, ka pārdevējs nav atbildīgs par neprecīziem, nepilnīgiem vai kļūdainiem Jūsu sniegtajiem datiem.
 
Informācija par noslēgtā līguma glabāšanas nosacījumiem.
SIA GLOSK nesaglabā patērētājiem pieejamā veidā noslēgtos līgumus par preču pasūtīšanu vai pārdošanu .
Atteikuma tiesības
LR MK noteikumi par distances līgumu nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. 
MK Noteikumu par distances līgumu mērķis ir pasargāt patērētājus no pirkumiem internetā, kad patērētājs, pasūtot preci nevar pirms iegādes pārliecināties, ka izvēlēta prece pilnībā atbilst patērētāja prasībām. 
Taču Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. 
Normatīvie akti: 
Patērētāju tiesību aizsardzības likums ,MK 2006. gada 1. augusta noteikumi Nr. 631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu”MK 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 “Noteikumi par distances līgumu”

Lai izmantotu atteikuma tiesības patērētājam nepieciešams iesniegt pārdevējam rakstiski aizpildīto atteikuma veidlapu uz A4 lapas 14.dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma veidlapu var aizpildīt brīvā formā, norādot patērētāja vārdu, uzvārdu, preces iegādes datumu, apmaksas veidu, preces nosaukumu, modeli, iegādes summu un atteikuma iemeslu. Pieņēmot Jūsu atteikuma veidlapu, pārdevējs likuma noteiktajā laikā un kārtībā sniegs Jums rakstisku atbildi .Taču Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.  
Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos vai tās izmantošanu pretēji labai ticībai, ja prece atteikuma tiesību izmantošanas laikā lietota, pārsniedzot tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei nepieciešamās robežas Svarīgi! Preces lietošana tās īpašību un veida noskaidrošanai un pārbaudei veicama, tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt veikalā.
Atteikuma tiesību izmantošanas un preču atgriešanas gadījumā lūdzam ņemt vērā , ka :
* prece jāatgriež nesabojātā , nesasmērētā oriģināliepakojumā ;
* atgrieztai precei jabūt pilnā tās komplektā ;
* par pilnu preces sakomplektēšanu un iepakošanu atbild pircējs .
Ja neesat ņēmis vērā kādu no augstāk minētajiem punktiem, mēs paturam sev tiesības nepieņemt preci atgriešanai vai maiņai.
Jebkurš strīds tiek risināts sarunu ceļā. Ja Puses nevar atrisināt strīdu sarunu ceļā, tad jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no distances līguma un kas skar atteikumu tiesību izmantošanu tiks izšķirts Rīgas apgabala šķīrējtiesā, Rīgā ,  saskaņā ar šīs šķīrējtiesas Reglamentu viena šķirējtiesneša sastāvā latviešu valodā
Gadījumi, kuros patēretājs nevar izmantot likumā noteiktās atteikuma tiesības :
...* Veselības un higiēnas apsvērumi - tādas preces iegāde, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Tātad, sieviešu apakšveļu, apakškreklus, peldkostīmi, zeķubikses, zeķes, puszeķes, naktskleitiņas, pidžamas, krūšturus, jostas, korsetes, apakšveļu un līdzīgus izstrādājumus nevar atgriezt vai mainīt veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ.
...* Preču (kravas) pārvadāšanas pakalpojumi
 
(MK noteikumi nr. 255 22.punkts)
 
 
 
 
Veikals Rīgā :