Izvēlne
Jūsu grozs

Pirkumu noteikumi

Paldies, ka apmeklējāt mūsu vietni!
Mūsu interneta veikals bebis.lv, kā arī stacionārais veikals "BĒBIS" Rīgā darbojas stingri saskaņā ar Latvijas likumdošanu un vispārpieņemtajām normām, tomēr lūdzu iepazītieties ar dažiem precizējošiem pirkumus nosacījumiem.
1. Lūdzu, ņemiet vērā:
1.1. Uz precēm ar atzīmi "Akcija" citas atlaides neattiecas. Akcijas preču skaits ir ierobežots. Piedāvājums "Akcija"  ir spēkā kamēr preces ir noliktavā vai veikalā, ja nav norādīts citādi.
1.2. Piedāvātais sortiments parasti atspoguļo preču reālo pieejamību noliktavā (veikalā). Izņēmums var būt gadījumi, kad konkrēta prece tiek pārdota šīs dienas laikā vai tuvojas  preces piegāde (termiņš 1-2 dienas).
1.3. Preču cenas norādītas EIRO ( EUR ), ieskaitot PVN 21%. Piegādes (sūtīšanas) izmaksas nav iekļautas preces cenā. Saņemot preci veikalā, piegādes maksa 0,00 EUR.
1.4. Ja pasūtīto preču kopējā summa nepārsniedz 5,00 EUR, tiks iekasēta papildu maksa (komisija) par pasūtījuma apstrādi 1,00 EUR apmērā. Komisija netiek piemērota, ja pasūtītās preces tiek iegādātas veikalā. Interneta veikalam bebis.lv ir tiesības atteikties no pasūtījuma izpildes, ja tā summa ir mazāka par 10,00 EUR.
1.5. Preces krāsa tiek nosūtīta nejauši, ja vien iepriekš tā nav saskaņota.
1.6. Ja preces komplektācijā ir iekļautas baterijas (akumulators), tad tās ir paredzētas tikai demonstrēšanai (lai iepazītos ar preces funkcijām). Pirms produkta lietošanas ieteicams nomainīt baterijas pret jauniem. Pārdevējs negarantē preces komplektā esošo bateriju vai akumulatoru derīguma termiņu.
1.7. Iepakojums ir jebkuras preces neatņemama sastāvdaļa un ir iekļauts preces cenā. Iepakojums pasargā preci no bojājumiem transportēšanas un uzglabāšanas laikā, informē patērētāju par tā saturu un ekspluatācijas noteikumiem, reklamē preci, pildot mārketinga instrumenta lomu.
1.8. Preču aprakstiem un attēliem ir informatīvs nolūks, preču attēli ir tikai ilustratīvi un ir tikai piemēri (dažu preču krāsas var atšķirties, par ko informēsim pēc pasūtījuma saņemšanas). Parametros vai iepakojumos var būt ražotāja noteiktas izmaiņas vai modifikācijas, kuras viņš var veikt bez iepriekšēja brīdinājuma. Oriģinālo preču krāsas, uzraksti, parametri, izmēri, funkcijas un/vai jebkuri citi raksturlielumi var atšķirties un neatbilst realitātei to vizuālo īpašību dēļ, tāpēc lūdzam pievērst uzmanību preces aprakstā norādītajām preces īpašībām. Mēs iesakām pirms pasūtījuma veikšanas iepazīties ar preces aprakstu vai noskaidrot preces īpašības ar pārdevēju. Preces apraksta precizitāte var neatbilst pircēja pieprasījuma kritērijiem. Vietnes informācijas izmantošana nerada juridiskas saistības starp apmeklētāju un vietnes īpašnieku, vietnes īpašnieks nav atbildīgs par fotogrāfijas krāsu parametru nodošanu vietnes apmeklētāja displejam.
1.8. Preci var tiks piegādāta oriģinālajā iepakojumā pašmontēšanai. Lūdzu, precizējiet to katrā konkrētajā gadījumā.
 
2.Preces iespējams pasūtīt:
-izmantojot  "iepirkumu grozu"  
 mājās lapā  bebis.lv
-veicot pasūtījumu pa tālruni +371 67807047 vai +371 67614094
-rakstot uz  e-pasta adresi : bebis@bebis.lv
-izmantojot čatu mājas lapā bebis.lv
Gan mūsu gan Jūsu ērtībai lūdzam norādīt Jūsu elektroniskā  pasta adresi (e-mail ) - parasti visa informācija, kas saistīta ar pasūtījumu, tiek nosūtīta Jums
uz norādīto e-pasta adresi. Ņemot vērā dažu pasta serveru specifiku, lūdzam periodiski pārbaudīt arī spam folderu saturu.
Pasūtītas preces tiks pierezervētas 3 darba dienas. Ja pasūtījums netiek apmaksāts šajās dienās, rezervētās preces atgriežas noliktavā, ja vien ar pircēju nav panākta cita vienošanās.
 
3. Kā noformēt pasūtījumu online veikalā:
* izvēlieties preci interneta veikalā bebis.lv
* uzspiediet  " ielikt grozā "  
* tāpat Jūs varat  ielikt  grozā arī citas preces
* pirkuma groza saturu var apskatīties un rediģēt, uzspiežot  "skatīt grozu"  lapas labajā augšējā stūrī
* uzspiežot " noformēt pirkumu" Jūs pāriesiet pie pasūtījuma veidlapas. Lūdzam to aizpildīt , varat arī ierakstīt  savus jautājumus un papildinformāciju ( lauciņā 4.solī) . Pēc tam nospiediet "apstiprināt pasūtījumu". Ja pasūtījums ir noformēts darba laikā ( pirmdienās - piektdienās 9.00-18.00 ), centīsimies atbildēt nekavējoties.
 

4. Preču cena un piegāde (saņemšana) :

4.1.Visas preču cenas ir norādītas EURO (EUR), ieskaitot Pievienotās Vērtības Nodokli 21% apmērā. 
4.2.Preču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.
4.3.Akcijas preču skaits ierobežots. Akcijas precēm citas atlaides nepiemēro. Akcijas piedāvājums spēkā , kamēr prece ir pieejama noliktavā vai veikalā.
4.1. Preču saņemšanas (piegādes) termiņš var būt:
  4.1.1. "0" (nulle) dienas - saņemšana tajā pašā dienā, ja izvēlētais piegādes veids ir preču saņemšana veikalā, apmaksājot to uz vietas (skaidras un bezskaidras naudas maksājums);
  4.1.2. 1-7 darba dienas no brīža, kad nauda nonāk mūsu bankas kontā, ja izvēlētais maksāšanas veids ir pārskaitījums un/vai preču saņemšanas veids - piegāde ar kurjeru vai izmantojot sūtījumu pašapkalpošanās termināļus.
4.2. Preču saņemšanas laiks var atšķirties un ir atkarīgs no īpašiem piegādātāja nosacījumiem un preču pieejamības noliktavā.
4.3. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no preču svara un izmēriem, kā arī piegādes vietas tetitoriālās atrašanās vietas. Vairāk par piegādes izmaksām un noteikumiem varat uzzināt sadaļā Preču saņemšana/piegāde vai sazinoties ar mūsu menedžeriem pa tālr. +371 67807047 vai izmantojot e-pastu: bebis@bebis.lv vai Skype: glosk_noliktava.
4.4. Lūdzam ņemt vērā, ka, ja piegādi veic kurjers, dienu pirms piegādes vai piegādes dienā saņēmējam tiek nosūtīta atbilstoša īsziņa. Ja saņēmējam nav iespējas atrasties norādītajā laikā piegādes adresē, saņēmējam ir jāmaina piegādes vietu/laiku (parasti tiek pārcelts uz nākamo darba dienu), sekojot kurjera norādījumiem. Katra atgriešana un atkārtota piegāde ir maksas pakalpojums, un tā izmaksas ir vienādas ar piegādes izmaksām. Preces tiks izsniegtas/piegādātas tikai pēc tam, kad pircējs būs apmaksājis visas papildu izmaksas, kas radušās viņa vai saņēmēja vainas dēļ.
4.5. Ja sūtījums netiek izņemts sūtījumu pašapkalpošanas terminālī pirms ziņojumā norādītā datuma, sūtījums ar precēm tiek atgriezts veikalā, un tas ir maksas pakalpojums, kas vienāds ar piegādes izmaksām. Preces tiks izsniegtas/piegādātas tikai pēc tam, kad pircējs būs apmaksājis visas papildu izmaksas, kas radušās viņa vai saņēmēja vainas dēļ.
4.6. Mēs paturam tiesības atteikt preču piegādi, nenorādot iemeslu.
4.7. Lūdzu ņemiet vērā, ka pārdevējs nav atbildīgs par neprecīziem, nepilnīgiem vai kļūdainiem Jūsu sniegtajiem datiem.

5.Pasūtījuma apmaksa

Saņemot pasūtījumu veikalā, par to var norēķināties gan skaidrā naudā , gan bezskaidrā veidā. Piegādēm ar kurjeru vienīgais apmaksas veids ir priekšmaksa ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz piestādītā rēķina.

Mūsu bankas rekvizīti :
"GLOSK " SIA  LV40003679714
AS "SEB banka"  UNLALV2X, konta nr. LV86UNLA0050004340829
 
6. Lojalitātes (bonusa) punkti:
6.1.Lojalitātes punktus (bonusa punktus) saņem reģistrētais vietnes bebis.lv Lietotājs:
  6.1.1. veicot  kādas preces pirkumu, ja tai norādīti papildus bonusa punkti;
  6.1.2. par pirkumiem vērtībā virs 20,00 EUR tiek piešķirts līdzvērtīgs punktu skaits, noapaļot pirkuma summu līdz veselajam skaitlim ( pirkums 30,20 EUR=30 bonusa punkti). Atgriezuma vai atteikuma gadījumā bonusa punkti tiek noņemti no Lietotāja kontā;
  6.1.3 lojalitātes (bonusa) punkti var tikt piešķirti arī citos gadījumos pēc tīmekļa vietnes bebis.lv administratora ieskatiem.
6.2. Reģistrētais lietotājs var uzkrāt Lojalitātes (bonusa) punktus un izmantot tos preču iegādei, izmantojot tīmekļa vietni bebis.lv saskaņā ar tās noteikumiem. Lojalitātes (bonusa) punkti kontam tiek ieskaitīti ne vēlāk kā 30 darba dienu laikā pēc noteikumos norādīto darbību veikšanas.
6.3. Uzkrātie Lojalitātes (bonusa) punkti netiek apmainīti pret naudu. Lietotājs var iegādāties preci ar Lojalitātes (bonusa) punktiem, sedzot  simts procentus no preces vērtības. Konkrētas preces vērtība Lojalitātes (bonusas) punktos ir norādīta tīmekļa vietnē bebis.lv.
6.4. Tīmekļa vietnes bebis.lv  īpašniekam (pārdevējam) ir tiesības vienpusēji, neinformējot Lietotāju, mainīt preces vērtību Lojalitātes (bonusa) punktos.
6.5. Uzkrātos Lojalitātes (bonusas) punktus var izmantot, norādot vēlamo skaitu pasūtījuma noformēšanas brīdī. Uzkrāto Lojalitātes (bonusas) punktu atlikumu Lietotājs var pārbaudīt savā kontā.
6.7. Uzkrātie Lojalitātes (bonusas) punkti ir spēkā uz nenoteiktu laiku līdz brīdim, kad tiks norādīts citādi.
6.8. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji un bez iepriekšēja brīdinājuma atteikt Lietotājam pieeju Lojalitātes (bonusa) punktiem, ja ir pamatotas aizdomas par jebkādu Lietotāja negodīgumu Lojālitātes programmā (ieskaitot, bet ne tikai, tehnisku vai citu lojalitātes punktu manipulāciju u.c.).
6.9. Pilnīga un detalizēta informācija par Lojalitātes programmas punktiem tiek sniegta pa e-pastu bebis@bebis.lv. Tīmekļa vietnes bebis.lv īpašnieks patur tiesības pārskatīt Lojalitātes (bonusas) punktu piešķiršanu vai mainīt to noteikumus jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma.
6.10. Lojalitātes (bonusa) punktu programmas sākas ar 2020.gada 25.maiju.
 
7. Pretenziju piestādīšanas noteikumi:
7.1. Saskaņā ar LR likumdošanu pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem  var pieteikt divu gadu laikā no preces iegādes dienas. Jūsu pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti  tiks risinātas saskaņā ar "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma"  prasībām.
7.2. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar izstrādājuma lietošanas instrukciju. Pārdevējs neatbild par preces trūkumiem, ja bojājumi radušies preces nepareizas lietošanas vai nevērīgas uzglabāšanas rezultātā, prece jau tikusi atvērta un remontēta citā uzņēmumā, prece ir mehāniski bojāta, bojājums radies pārsprieguma, ūdens vai uguns bojājumu vai citu no ražotāja neatkarīgu apstākļu rezultātā, nav saglabāts preces pirkuma čeks vai rēķins. Preces ražotājs vai pārdevējs nenes atbildību par lietotāja nekorektas rīcības rezultātā radītām sekām.
7.3. Pretenzijas par preces neatbilstību nav attiecināmi uz preces distošām detaļām, dabīgo nolietojumu,  papildus piederumiem (aksesuāriem), barošanas elementiem (baterijas, akumulatori) un citiem piederumiem ar ierobežoto  resursu.
7.4. Lūdzam ievērot, ka jebkura produkta lietošana nozīmē, ka patērētājam ir atbilstošas ​​zināšanas par priekšmetu un tā īpašībām. Analfabēti, nemācīti cilvēki, kā arī personas ar garīga vai fiziskā rakstura traucējumiem var lietot produktus tikai pēc rūpīgas instruktāžas un / vai aizbildņa uzraudzībā.
7.5. Lūdzu ievērot, ka iepakojums vienmēr ir daļa no preces cenas!
7.6. Lūdzu ņemiet vērā, ka pārdevējs nav atbildīgs par neprecīziem, nepilnīgiem vai kļūdainiem Jūsu sniegtajiem datiem.
 
8.Informācija par noslēgtā līguma glabāšanas nosacījumiem.
SIA "GLOSK", kā vietnes bebis.lv īpašnieks, nesaglabā patērētājiem pieejamā veidā noslēgtos līgumus par preču pasūtīšanu vai pārdošanu .
 
9. Atteikuma tiesības.
9.1. LR MK noteikumi par distances līgumu nosaka, ka Pircējam (tālāk-Patērētājam) ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Ja pagājušas vairāk kā 14 dienas kopš preces saņemšanas brīža, diemžēl preces atgriešana vai maiņa vairs nav iespējama.
Lai pretendētu preces apmaiņai vai darījuma summas atgriešanai, precei ir jābūt nelietotai un tādā stāvoklī, kāda tā bija preces saņemšanas brīdī, bez mehāniskiem bojājumiem vai skrāpējumiem. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Patērētājam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā).
9.2. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. 
Normatīvie akti: 
Patērētāju tiesību aizsardzības likums ,MK 2006. gada 1. augusta noteikumi Nr. 631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu”MK 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 “Noteikumi par distances līgumu”.
9.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums ir jāinformē mūs, rakstot uz e-pastu bebis@bebis.lv par lēmumu atteikties no pirkuma. Nepieciešamības gadījumā mēs palūgsim aizpildīt arī Atteikuma veidlapu.
9.4. Preces atgriešanai ir jānogādā mūsu veikalā "BĒBIS" Rīgā, Mārupes ielā vai jāsūta uz noliktavas adresi Ventspils 4, Rīga, LV-1002, vai OMNIVA pakomātā Rīgas Āgenskalna RIMI pakomāts. Mārupes iela 10A, Rīga, LV-1002/ DPD Paku Skapī Rimi Āgenskalns, Mārupes iela 10a, LV-1002, norādot telefona numuru +371 26101865. Veicot preces atgriešanu, lūdzam preci iepakot atpakaļ oriģinālajā iepakojumā. Preces atgriešanas izdevumus sedz pircējs.
9.5. SIA "GLOSK" atmaksā Patērētājam no viņa saņemto maksājumu, ievērojot noteikumu par piegādes izmaksām, 14 dienu laikā no dienas, kad ir saņemts paziņojums par atteikumu no pirkuma. Maksājumu atgriež, pārskaitot to uz Patērētāja atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai, ja tas nav norādīts, uz kontu, no kura saņems maksājums par preci.
9.6. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA "GLOSK" atgrieztās preces pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai.
9.7. Atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
 9.7.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
 9.7.2. prece nedrīkst būt bojāta;
 9.7.3. prece nav lietota, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Pircējs ir norādījis iebildumus);
 9.7.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
9.8. SIA "GLOSK" ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi vai noteikumi attiecībā uz preces atgriešanu.
9.9. Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām.
9.10. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, SIA "GLOSK"  ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.
9.11. SIA "GLOSK” patur tiesības aizturēt par preči samaksātās naudas summas atmaksu Patērētājam līdz brīdim, kad SIA "GLOSK" būs saņēmis no Patērētāja atgriezto preci vai arī būs saņēmis apliecinājumu par to, ka Patērētājs preci ir nosūtījis atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
9.12. Ja Patērētājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav piedāvātais vislētākais piegādes veids, proti, saņemšana veikalā, SIA "GLOSK" nav pienākuma atmaksāt Patērētājam piegādes izdevumus.
9.13.  Saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumuiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22. punktā noteiktajos gadījumos Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības dažu iemeslu dēļ, tajā skaitā:
  9.13.1.  veselības un higiēnas apsvērumi - tādas preces iegāde, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Tātad, sieviešu apakšveļu, apakškreklus, peldkostīmi, zeķubikses, zeķes, puszeķes, naktskleitiņas, pidžamas, krūšturus, jostas, korsetes, apakšveļu un līdzīgus izstrādājumus nevar atgriezt vai mainīt veselības aizsardzības vai higiēnas iemeslu dēļ.
  9.13.2  preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
  9.13.3. preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
  9.13.4.  prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  9.13.5 patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
  9.13.6. līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
9.14. SIA "GLOSK" informē, ka, konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA „GLOSK” radīto zaudējumu segšanu, kas radušies Patērētāja rīcības rezultātā.
9.15. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, nav iespējas atdot atpakaļ preci 14 dienu laikā.
9.16. Jebkurš strīds tiek risināts sarunu ceļā. Ja Puses nevar atrisināt strīdu sarunu ceļā, tad jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, kas izriet no distances līguma un kas skar atteikumu tiesību izmantošanu tiks izšķirts Rīgas apgabala šķīrējtiesā, Rīgā ,  saskaņā ar šīs šķīrējtiesas Reglamentu viena šķirējtiesneša sastāvā latviešu valodā
 
 
 

Pirkumu noteikumi

bebis.lv:Pirkumu noteikumi

Paldies, ka apmeklējāt mūsu vietni! Mūsu interneta veikals bebis.lv, kā arī stacionārais veikals "BĒBIS" Rīgā darbojas stingri saskaņā ar

Turpinot apmeklēt šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai